пʼятницю, 1 грудня 2017 р.

Рекомендації для педагогів адаптаційних класів по роботі з учнями (матеріали психолого-педагогічного консиліуму "Стан адаптації учнів 1-х, 5-х класів 2017/ 2018 н.р.", від 20.11.2017)


Рекомендації для вчителів 1-х класів:
1. Враховувати вікові особливості першокласників: рухову активність, переважання ігрового типу діяльності, недостатню сформованість вольової регуляції.
2. Запобігати груповій критиці дитини або її робіт, а також порівняння її помилок з постійними успіхами інших учнів.
3.Підтримати та заохочувати прояви активності в роботі на уроці скутих, сором’язливих, тривожних дітей.
4.Відділяти оцінку конкретного вчинку від оцінки особистості дитини.
5. Створювати ситуацію успіху.
6. Для підтримання усних інструкцій використовувати візуальну стимуляцію.
7. Давати учням можливість виплескувати енергію (фізкультхвилинки, активні ігри на перервах).
8.Надавати учням можливість висловлювати свої думки, підкреслювати цінність почутого.

9. Провести індивідуальні та групові консультації для батьків по виникаючим у дітей проблемам навчання, соціалізації, тощо.

Рекомендації для вчителів 5-х класів:
1.Вчителям постійно аналізувати свою діяльність, намагатися оновлювати методи та прийомі навчання з метою здійснення особистісно – орієнтованого підходу до кожного учня.
2.Поступово урізноманітнювати й ускладнювати форми, методи  та прийоми роботи з учнями, структуру уроку.
3.Налагоджувати емоційний контакт з класом  та батьками учнів.
4.Виявляти й розвивати  індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності.
5.Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знизити їх до мінімуму у вихідні дні.
6.Поглиблювати свої знання з проблем забезпечення принципу наступності в педагогічному процесі.
7.Зберігати й розвивати традиції, які склалися у процесі навчання в початкових класах.
8.Співпрацювати з шкільним психологом з метою вирішення питань формування класного колективу та виявлення особливостей психічного стану школярів.
 


Немає коментарів:

Дописати коментар