День креативу. Година психолога для учнів середньої ланки "Розвиток творчої уяви"
Мета: дослідити легкість, гнучкість, оригінальність мислення; допомогти розкрити свій життєтворчий потенціал; розвивати пізнавальні і творчі здібності учнів, навички спілкування сприяти розвитку творчої уяви, допитливості, сміливості.
ВПРАВА «ПОКАЖИ СИДЯЧИ НА СТІЛЬЦІ»
ЗОБРАЗІТЬ, СИДЯЧИ НА СТІЛЬЦІ:
- КАСИРА НА РОБОЧОМУ МІСЦІ;
- БДЖОЛУ НА КВІТЦІ;
- НАРЕЧЕНУ НА ВЕСІЛЛІ;
- ПОРОСЯ НА КАКТУСІ;
- ГОЛОВУ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ І Т. Д.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ « ЩО ТАКЕ КРЕАТИВНІСТЬ?»
КРЕАТИВНІСТЬ, АБО ТВОРЧА ЗДІБНІСТЬ, СТАЛА ОБ’ЄКТОМ ДЕТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЩЕ ІЗ СЕРЕДИНИ 60-Х РОКІВ МИНУЛОГО СТОЛІТТЯ, КОЛИ АМЕРИКАНСЬКИЙ ПСИХОЛОГ ДЖ. ГІЛФОРД ЗАПРОПОНУВАВ КУБІЧНУ МОДЕЛЬ СТРУКТУРИ ІНТЕЛЕКТУ, ВИЯВИВ ІСНУВАННЯ ДВОХ ПРИНЦИПОВО ВІДМІННИХ ТИПІВ МИСЛИТЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ: КОНВЕРГЕНЦІЇ І ДИВЕРГЕНЦІЇ. КОНВЕРГЕНТНЕ МИСЛЕННЯ (СХОДЖЕННЯ) РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ТОДІ, КОЛИ НЕОБХІДНО ЗНАЙТИ З МНОЖИНИ УМОВ ЛИШЕ ОДНЕ ПРАВИЛЬНЕ РІШЕННЯ; ДИВЕРГЕНТНЕ МИСЛЕННЯ (РОЗХОДЖЕННЯ) – ЦЕ ТИП МИСЛЕННЯ, ЯКЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ В РІЗНИХ НАПРЯМАХ, ПРИПУСКАЄ ВАРІАЦІЇ ШЛЯХІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ. ВЧЕНИЙ-ПСИХОЛОГ Е.ТОРРЕНС ВИДІЛИВ ТАКІ ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ КРЕАТИВНОСТІ:
- ЛЕГКІСТЬ МИСЛЕННЯ, ЯКА ОЦІНЮЄТЬСЯ ШВИДКІСТЮ ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ;
- ГНУЧКІСТЬ МИСЛЕННЯ, ЩО ОЦІНЮЄТЬСЯ ЯК КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕКЛЮЧЕНЬ З ОДНОГО КЛАСУ ОБ’ЄКТІВ НА ІНШИЙ ПІД ЧАС ВІДПОВІДЕЙ;
- ОРИГІНАЛЬНІСТЬ, ЯКА ОЦІНЮЄТЬСЯ ЯК МІНІМАЛЬНА ЧАСТОТА ДАНОЇ ВІДПОВІДІ ЩОДО ОДНОРІДНОЇ ГРУПИ.
ДОСЛІДЖЕННЯ Е.ТОРРЕНСА І ДЖ.ГІЛФОРДА ВИЯВИЛИ ЗАЛЕЖНІСТЬ МІЖ РІВНЯМИ ІНТЕЛЕКТУ І КРЕАТИВНОСТІ. БУЛО ВСТАНОВЛЕНО, ЩО ЧИМ ВИЩИЙ ІНТЕЛЕКТ, ТИМ БІЛЬША ІМОВІРНІСТЬ ТОГО, ЩО В ОСОБИ БУДУТЬ ВИСОКІ ПОКАЗНИКИ КРЕАТИВНОСТІ. ЛЕОНАРДО ДА ВІНЧІ СТВОРИВ СВІЙ МЕТОД ГЕНЕРУВАННЯ ІДЕЙ. ВІН ЗАПЛЮЩУВАВ ОЧІ, ПОВНІСТЮ РОЗСЛАБЛЯВСЯ Й РОЗМАЛЬОВУВАВ АРКУШ ПАПЕРУ ДОВІЛЬНИМИ ЛІНІЯМИ ТА КАРЛЮЧКАМИ. ПОТІМ ВІН РОЗПЛЮЩУВАВ ОЧІ Й ШУКАВ ОБРАЗИ ТА НЮАНСИ, ПРЕДМЕТИ ТА УЯВЛЕННЯ. САЛЬВАДОР ДАЛІ СТАВИВ ЖЕРСТЯНУ ТАРІЛКУ НА ПІДЛОГУ Й СІДАВ ПОРУЧ У КРІСЛІ, ТРИМАЮЧИ ЛОЖКУ НАД ТАРІЛКОЮ. ПОТІМ РОЗСЛАБЛЯВСЯ Й ПОТРОХУ ПОЧИНАВ ЗАСИНАТИ. У ТОЙ ЧАС КОЛИ ВІН УЖЕ ДРІМАВ ЛОЖКА ВИСКОВЗАЛА З РУКИ, ПАДАЛА З ДЗЕНЬКОТОМ НА ТАРІЛКУ Й БУДИЛА ЙОГО ЯКРАЗ В ТОЙ МОМЕНТ, КОЛИ ВІН МІГ ВЛОВИТИ ДЕЯКІ ОБРАЗИ, ЯКІ ВІН ПОТІМ ВТІЛЮВАВ У СВОЇХ КАРТИНАХ.
ВПРАВА « ЧИ КРЕАТИВНИЙ Я?»
МЕТА:РОЗВИВАТИ ТВОРЧУ УЯВУ, УМІННЯ ЗНАХОДИТИ НОВІ АСОЦІАЦІЇ, УМІННЯ ОБ’ЄДНУВАТИ РОЗРІЗНЕНІ ФРАГМЕНТИ В ЦІЛІСНІ ОБРАЗИ.
ХІД ВПРАВИ. МАЛЮВАННЯ МАЛЮНКІВ ЗА МЕТОДИКОЮ ТОРРЕНСА
ТВОРЧІ ОСОБИСТОСТІ НАДІЛЕНІ ТАКИМИ ЯКОСТЯМИ: ТВОРЧА УЯВА, ФАНТАЗІЯ, ОРИГІНАЛЬНІСТЬ, ШВИДКІСТЬ ТА ГНУЧКІСТЬ МИСЛЕННЯ. ІСНУЮТЬ РІЗНІ РІВНІ ОБДАРОВАНОСТІ І ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЇХ ВИЗНАЧИТИ МИ СТВОРИМО «ТВОРЧЕ ДЕРЕВО»
«ПІРАМІДА ОБДАРОВАНОСТІ»
- ЗДІБНОСТІ – ІНДИВІДУАЛЬНІ РИСИ ОСОБИСТОСТІ, ЯКІ ДАЮТЬ ЗМОГУ ЗА РІВНИХ УМОВ УСПІШНІШЕ ОПАНУВАТИ ПЕВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАВДАННЯ, ПРОБЛЕМИ; ХАРАКТЕРНІ ПРАКТИЧНО ДЛЯ КОЖНОЇ ЛЮДИНИ;
- ОБДАРОВАНІСТЬ – СПЕЦИФІЧНЕ ПОЄДНАННЯ ЗДІБНОСТЕЙ, ІНТЕРЕСІВ, ПОТРЕБ, ЯКЕ ДАЄ ЗМОГУ ВИКОНУВАТИ ПЕВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ЯКІСНО ВИСОКОМУ РІВНІ; ХАРАКТЕРНА ДЛЯ НЕВЕЛИКОГО КОЛА ЛЮДЕЙ;
- ТВОРЧА ОБДАРОВАНІСТЬ ДАЄ ЗМОГУ УСПІШНО РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАВДАННЯ, ВИКОНУВАТИ ДІЯЛЬНІСТЬ ТВОРЧИМ, ОРИГІНАЛЬНИМ ШЛЯХОМ, ТОБТО НЕТРАДИЦІЙНО, НЕ ТАК, ЯК ІНШІ; ТАКИХ ЛЮДЕЙ ЩЕ МЕНШЕ;
- ТАЛАНТ – СИСТЕМА РИС, ЯКІ ДАЮТЬ ЗМОГУ ОСОБИСТОСТІ ДОСЯГАТИ ЗНАЧНОГО УСПІХУ В ОРИГІНАЛЬНОМУ ВИКОНАННІ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ; ТАКИХ ЛЮДЕЙ ДУЖЕ І ДУЖЕ НЕБАГАТО, ДЕКІЛЬКА ТИСЯЧ НА ПОКОЛІННЯ;
- ГЕНІАЛЬНІСТЬ – НАЙВИЩА ФОРМА ТАЛАНТУ, СИСТЕМНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБИСТОСТІ, ЯКА СВІДЧИТЬ ПРО ЇЇ НАД ОРИГІНАЛЬНІДОСЯГНЕННЯ, ЩО СУТТЄВО ПЕРЕВАЖАЮТЬ «ЗВИЧАЙНУ» І НАВІТЬ ТВОРЧУ ДІЯЛЬНІСТЬ; ВИНЯТКОВИЙ ВИПАДОК, ТАКИХ ЛЮДЕЙ НАРОДЖУЄТЬСЯ НЕ БІЛЬШЕ 30 НА РІК.
ТЕСТ НА КМІТЛИВІСТЬ
1. ЯКЕ ХЛОП'ЯЧЕ ІМ'Я МОЖНО ОДНАКОВО ЧИТАТИ З ОБОХ БОКІВ, ВПЕРЕД І НАЗВОРОТ?
2. ЩО СПЕРШУ ТРЕБА ЗРОБИТИ, ЛЯГАЮЧИ СПАТИ?
3. У МЛИНІ БУЛО ВІСІМ МІШКІВ, НА КОЖНОМУ МІШКУ СИДІЛО ПО ДВІ МИШІ, ПРИЙШОВ МЕЛЬНИК З КОТОМ, СКІЛЬКИ ТЕПЕР СТАЛО НІГ.
4. В ЯКУ БОЧКУ НЕ МОЖНА НАЛИТИ ВОДИ?
5. СЕРЕД ГОРБА ОСЕЛ, З ОДНОГУ БОКУ ГОРБА ВОГОНЬ ГОРИТЬ, З ДРУГОГО ЛІС ГУСТИЙ, З ТРЕТЬОГО ГЛИБОКЕ ОЗЕРО. ЛІСОМ ПІТИ - ОСЕЛ РОГИ ПОЛАМАЄ, ВОГНЕМ - ЗГОРИТЬ, ЧЕРЕЗ ОЗЕРО - НЕ ВМІЄ ПЛАВАТИ, УТОПИТЬСЯ. КУДИ ОСЛОВІ ПРОЙТИ?
6. ОДНОГО БАТЬКА І ОДНОЇ МАТЕРІ ДИТИНА, А НІКОМУ З НИХ НЕ СИН.
7. ІШЛО ДВІ МАТЕРІ І ДВІ ДОЧКИ. ЗНАЙШЛИ ТРИ ЯБЛУКА І ПОДІЛИЛИСЬ. КОЖНІЙ ДІСТАЛОСЬ ПО ОДНОМУ. ЯК ТАК ВИЙШЛО?
8. ХТО НАЙЧАСТІШЕ ОГЛЯДАЄТЬСЯ?
9. ЩО СТОЇТЬ ПОСЕРЕДИНІ ПОЛТАВИ?
10. ЯКЩО МАШИНА ЇДЕ, ЯКЕ В НЕЇ КОЛЕСО НЕ КРУТИТЬСЯ?
11. ДЕ ВОДА СТОЇТЬ СТОВПОМ?
12.СКЛАДІТЬ ВІРШИКА З ШЕСТИ ЛІТЕР.
13. ЧОЛОВІК ЇДЕ У ВАГОНІ І ЙОМУ СНИТЬСЯ, ЩО ВІН СИДИТЬ НА ПІДЛОЗІ, А ДОШКИ ЛЕТЯТЬ У БЕЗОДНЮ. ЧОЛОВІК ЛИШИВСЯ НА ОДНІЙ ДОШЦІ, ЩО ЙОМУ ТРЕБА ЗРОБИТИ, АБИ НЕ ВПАСТИ.
14. ЖИЛО ТРИСТА КОТІВ І ОДИН ЧОЛОВІК. СКІЛЬКИ БУЛО ТАМ НІГ?
15. ХТО ПОКАЗУЄ КОЖНОМУ ЙОГО ОБЛИЧЧЯ, БО НЕ МАЄ ВЛАСНОГО?
16. НА НЕБІ ОДНА, НА ЗЕМЛІ НЕМАЄ, У БАБИ ДВІ, У ДІВКИ НЕМА.
17. БЕЗ ЧОГО ХАТУ НЕ МОЖНА ЗБУДУВАТИ?
18. КОЛИ МИ ДИВИМОСЬ НА ЦИФРУ "ДВА", А КАЖЕМО "ДЕСЯТЬ"?
РЕЛАКСАЦІЯ
«ЛИМОН»МЕТА:НАВЧАТИ КЕРУВАННЯ СТАНОМ М’ЯЗОВОГО НАПРУЖЕННЯ І РОЗСЛАБЛЕННЯ.
СЯДЬТЕ ЗРУЧНО, РУКИ ВІЛЬНО ПОКЛАДІТЬ НА КОЛІНА ДОЛОНЯМИ ДОГОРИ, ПЛЕЧІ Й ГОЛОВА ОПУЩЕНІ, ОЧІ ЗАПЛЮЩЕНІ.
ПОДУМКИ УЯВІТЬ СОБІ, ЩО У ВАС У ПРАВІЙ РУЦІ ЛЕЖИТЬ ЛИМОН.
ПОЧИНАЙТЕ ПОВІЛЬНО ЙОГО СТИСКАТИ, ДОКИ НЕ ВІДЧУЄТЕ, ЩО ВИДАВИЛИ З НЬОГО УВЕСЬ СІК.
РОЗСЛАБТЕСЯ. ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ СВОЇ ВІДЧУТТЯ.
ТЕПЕР УЯВІТЬ СОБІ, ЩО ЛИМОН ЗНАХОДИТЬСЯ У ЛІВІЙ РУЦІ.
ПОЧИНАЙТЕ ПОВІЛЬНО ЙОГО СТИСКАТИ, ДОКИ НЕ ВІДЧУЄТЕ, ЩО ВИДАВИЛИ З НЬОГО УВЕСЬ СІК.
РОЗСЛАБТЕСЯ. ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ СВОЇ ВІДЧУТТЯ.
НАСОЛОДІТЬСЯ СТАНОМ СПОКОЮ.
ПІДСУМОК: РЕГУЛЯРНЕ ВИКОНАННЯ ДАНОЇ ВПРАВИ ДОПОМАГАЄ ПОСТУПОВО СТАВАТИ ВРІВНОВАЖЕНИМИ , БАДЬОРИМИ, СПОКІЙНИМИ.
ВПРАВА «ПОКАЖИ СИДЯЧИ НА СТІЛЬЦІ»
ЗОБРАЗІТЬ, СИДЯЧИ НА СТІЛЬЦІ:
- КАСИРА НА РОБОЧОМУ МІСЦІ;
- БДЖОЛУ НА КВІТЦІ;
- НАРЕЧЕНУ НА ВЕСІЛЛІ;
- ПОРОСЯ НА КАКТУСІ;
- ГОЛОВУ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ І Т. Д.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ « ЩО ТАКЕ КРЕАТИВНІСТЬ?»
КРЕАТИВНІСТЬ, АБО ТВОРЧА ЗДІБНІСТЬ, СТАЛА ОБ’ЄКТОМ ДЕТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЩЕ ІЗ СЕРЕДИНИ 60-Х РОКІВ МИНУЛОГО СТОЛІТТЯ, КОЛИ АМЕРИКАНСЬКИЙ ПСИХОЛОГ ДЖ. ГІЛФОРД ЗАПРОПОНУВАВ КУБІЧНУ МОДЕЛЬ СТРУКТУРИ ІНТЕЛЕКТУ, ВИЯВИВ ІСНУВАННЯ ДВОХ ПРИНЦИПОВО ВІДМІННИХ ТИПІВ МИСЛИТЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ: КОНВЕРГЕНЦІЇ І ДИВЕРГЕНЦІЇ. КОНВЕРГЕНТНЕ МИСЛЕННЯ (СХОДЖЕННЯ) РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ТОДІ, КОЛИ НЕОБХІДНО ЗНАЙТИ З МНОЖИНИ УМОВ ЛИШЕ ОДНЕ ПРАВИЛЬНЕ РІШЕННЯ; ДИВЕРГЕНТНЕ МИСЛЕННЯ (РОЗХОДЖЕННЯ) – ЦЕ ТИП МИСЛЕННЯ, ЯКЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ В РІЗНИХ НАПРЯМАХ, ПРИПУСКАЄ ВАРІАЦІЇ ШЛЯХІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ. ВЧЕНИЙ-ПСИХОЛОГ Е.ТОРРЕНС ВИДІЛИВ ТАКІ ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ КРЕАТИВНОСТІ:
- ЛЕГКІСТЬ МИСЛЕННЯ, ЯКА ОЦІНЮЄТЬСЯ ШВИДКІСТЮ ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ;
- ГНУЧКІСТЬ МИСЛЕННЯ, ЩО ОЦІНЮЄТЬСЯ ЯК КІЛЬКІСТЬ ПЕРЕКЛЮЧЕНЬ З ОДНОГО КЛАСУ ОБ’ЄКТІВ НА ІНШИЙ ПІД ЧАС ВІДПОВІДЕЙ;
- ОРИГІНАЛЬНІСТЬ, ЯКА ОЦІНЮЄТЬСЯ ЯК МІНІМАЛЬНА ЧАСТОТА ДАНОЇ ВІДПОВІДІ ЩОДО ОДНОРІДНОЇ ГРУПИ.
ДОСЛІДЖЕННЯ Е.ТОРРЕНСА І ДЖ.ГІЛФОРДА ВИЯВИЛИ ЗАЛЕЖНІСТЬ МІЖ РІВНЯМИ ІНТЕЛЕКТУ І КРЕАТИВНОСТІ. БУЛО ВСТАНОВЛЕНО, ЩО ЧИМ ВИЩИЙ ІНТЕЛЕКТ, ТИМ БІЛЬША ІМОВІРНІСТЬ ТОГО, ЩО В ОСОБИ БУДУТЬ ВИСОКІ ПОКАЗНИКИ КРЕАТИВНОСТІ. ЛЕОНАРДО ДА ВІНЧІ СТВОРИВ СВІЙ МЕТОД ГЕНЕРУВАННЯ ІДЕЙ. ВІН ЗАПЛЮЩУВАВ ОЧІ, ПОВНІСТЮ РОЗСЛАБЛЯВСЯ Й РОЗМАЛЬОВУВАВ АРКУШ ПАПЕРУ ДОВІЛЬНИМИ ЛІНІЯМИ ТА КАРЛЮЧКАМИ. ПОТІМ ВІН РОЗПЛЮЩУВАВ ОЧІ Й ШУКАВ ОБРАЗИ ТА НЮАНСИ, ПРЕДМЕТИ ТА УЯВЛЕННЯ. САЛЬВАДОР ДАЛІ СТАВИВ ЖЕРСТЯНУ ТАРІЛКУ НА ПІДЛОГУ Й СІДАВ ПОРУЧ У КРІСЛІ, ТРИМАЮЧИ ЛОЖКУ НАД ТАРІЛКОЮ. ПОТІМ РОЗСЛАБЛЯВСЯ Й ПОТРОХУ ПОЧИНАВ ЗАСИНАТИ. У ТОЙ ЧАС КОЛИ ВІН УЖЕ ДРІМАВ ЛОЖКА ВИСКОВЗАЛА З РУКИ, ПАДАЛА З ДЗЕНЬКОТОМ НА ТАРІЛКУ Й БУДИЛА ЙОГО ЯКРАЗ В ТОЙ МОМЕНТ, КОЛИ ВІН МІГ ВЛОВИТИ ДЕЯКІ ОБРАЗИ, ЯКІ ВІН ПОТІМ ВТІЛЮВАВ У СВОЇХ КАРТИНАХ.
ВПРАВА « ЧИ КРЕАТИВНИЙ Я?»
МЕТА:РОЗВИВАТИ ТВОРЧУ УЯВУ, УМІННЯ ЗНАХОДИТИ НОВІ АСОЦІАЦІЇ, УМІННЯ ОБ’ЄДНУВАТИ РОЗРІЗНЕНІ ФРАГМЕНТИ В ЦІЛІСНІ ОБРАЗИ.
ХІД ВПРАВИ. МАЛЮВАННЯ МАЛЮНКІВ ЗА МЕТОДИКОЮ ТОРРЕНСАТВОРЧІ ОСОБИСТОСТІ НАДІЛЕНІ ТАКИМИ ЯКОСТЯМИ: ТВОРЧА УЯВА, ФАНТАЗІЯ, ОРИГІНАЛЬНІСТЬ, ШВИДКІСТЬ ТА ГНУЧКІСТЬ МИСЛЕННЯ. ІСНУЮТЬ РІЗНІ РІВНІ ОБДАРОВАНОСТІ І ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЇХ ВИЗНАЧИТИ МИ СТВОРИМО «ТВОРЧЕ ДЕРЕВО»
«ПІРАМІДА ОБДАРОВАНОСТІ»
- ЗДІБНОСТІ – ІНДИВІДУАЛЬНІ РИСИ ОСОБИСТОСТІ, ЯКІ ДАЮТЬ ЗМОГУ ЗА РІВНИХ УМОВ УСПІШНІШЕ ОПАНУВАТИ ПЕВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАВДАННЯ, ПРОБЛЕМИ; ХАРАКТЕРНІ ПРАКТИЧНО ДЛЯ КОЖНОЇ ЛЮДИНИ;
- ОБДАРОВАНІСТЬ – СПЕЦИФІЧНЕ ПОЄДНАННЯ ЗДІБНОСТЕЙ, ІНТЕРЕСІВ, ПОТРЕБ, ЯКЕ ДАЄ ЗМОГУ ВИКОНУВАТИ ПЕВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ЯКІСНО ВИСОКОМУ РІВНІ; ХАРАКТЕРНА ДЛЯ НЕВЕЛИКОГО КОЛА ЛЮДЕЙ;
- ТВОРЧА ОБДАРОВАНІСТЬ ДАЄ ЗМОГУ УСПІШНО РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАВДАННЯ, ВИКОНУВАТИ ДІЯЛЬНІСТЬ ТВОРЧИМ, ОРИГІНАЛЬНИМ ШЛЯХОМ, ТОБТО НЕТРАДИЦІЙНО, НЕ ТАК, ЯК ІНШІ; ТАКИХ ЛЮДЕЙ ЩЕ МЕНШЕ;
- ТАЛАНТ – СИСТЕМА РИС, ЯКІ ДАЮТЬ ЗМОГУ ОСОБИСТОСТІ ДОСЯГАТИ ЗНАЧНОГО УСПІХУ В ОРИГІНАЛЬНОМУ ВИКОНАННІ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ; ТАКИХ ЛЮДЕЙ ДУЖЕ І ДУЖЕ НЕБАГАТО, ДЕКІЛЬКА ТИСЯЧ НА ПОКОЛІННЯ;
- ГЕНІАЛЬНІСТЬ – НАЙВИЩА ФОРМА ТАЛАНТУ, СИСТЕМНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБИСТОСТІ, ЯКА СВІДЧИТЬ ПРО ЇЇ НАД ОРИГІНАЛЬНІДОСЯГНЕННЯ, ЩО СУТТЄВО ПЕРЕВАЖАЮТЬ «ЗВИЧАЙНУ» І НАВІТЬ ТВОРЧУ ДІЯЛЬНІСТЬ; ВИНЯТКОВИЙ ВИПАДОК, ТАКИХ ЛЮДЕЙ НАРОДЖУЄТЬСЯ НЕ БІЛЬШЕ 30 НА РІК.
ТЕСТ НА КМІТЛИВІСТЬ
1. ЯКЕ ХЛОП'ЯЧЕ ІМ'Я МОЖНО ОДНАКОВО ЧИТАТИ З ОБОХ БОКІВ, ВПЕРЕД І НАЗВОРОТ?
2. ЩО СПЕРШУ ТРЕБА ЗРОБИТИ, ЛЯГАЮЧИ СПАТИ?
3. У МЛИНІ БУЛО ВІСІМ МІШКІВ, НА КОЖНОМУ МІШКУ СИДІЛО ПО ДВІ МИШІ, ПРИЙШОВ МЕЛЬНИК З КОТОМ, СКІЛЬКИ ТЕПЕР СТАЛО НІГ.
4. В ЯКУ БОЧКУ НЕ МОЖНА НАЛИТИ ВОДИ?
5. СЕРЕД ГОРБА ОСЕЛ, З ОДНОГУ БОКУ ГОРБА ВОГОНЬ ГОРИТЬ, З ДРУГОГО ЛІС ГУСТИЙ, З ТРЕТЬОГО ГЛИБОКЕ ОЗЕРО. ЛІСОМ ПІТИ - ОСЕЛ РОГИ ПОЛАМАЄ, ВОГНЕМ - ЗГОРИТЬ, ЧЕРЕЗ ОЗЕРО - НЕ ВМІЄ ПЛАВАТИ, УТОПИТЬСЯ. КУДИ ОСЛОВІ ПРОЙТИ?
6. ОДНОГО БАТЬКА І ОДНОЇ МАТЕРІ ДИТИНА, А НІКОМУ З НИХ НЕ СИН.
7. ІШЛО ДВІ МАТЕРІ І ДВІ ДОЧКИ. ЗНАЙШЛИ ТРИ ЯБЛУКА І ПОДІЛИЛИСЬ. КОЖНІЙ ДІСТАЛОСЬ ПО ОДНОМУ. ЯК ТАК ВИЙШЛО?
8. ХТО НАЙЧАСТІШЕ ОГЛЯДАЄТЬСЯ?
9. ЩО СТОЇТЬ ПОСЕРЕДИНІ ПОЛТАВИ?
10. ЯКЩО МАШИНА ЇДЕ, ЯКЕ В НЕЇ КОЛЕСО НЕ КРУТИТЬСЯ?
11. ДЕ ВОДА СТОЇТЬ СТОВПОМ?
12.СКЛАДІТЬ ВІРШИКА З ШЕСТИ ЛІТЕР.
13. ЧОЛОВІК ЇДЕ У ВАГОНІ І ЙОМУ СНИТЬСЯ, ЩО ВІН СИДИТЬ НА ПІДЛОЗІ, А ДОШКИ ЛЕТЯТЬ У БЕЗОДНЮ. ЧОЛОВІК ЛИШИВСЯ НА ОДНІЙ ДОШЦІ, ЩО ЙОМУ ТРЕБА ЗРОБИТИ, АБИ НЕ ВПАСТИ.
14. ЖИЛО ТРИСТА КОТІВ І ОДИН ЧОЛОВІК. СКІЛЬКИ БУЛО ТАМ НІГ?
15. ХТО ПОКАЗУЄ КОЖНОМУ ЙОГО ОБЛИЧЧЯ, БО НЕ МАЄ ВЛАСНОГО?
16. НА НЕБІ ОДНА, НА ЗЕМЛІ НЕМАЄ, У БАБИ ДВІ, У ДІВКИ НЕМА.
17. БЕЗ ЧОГО ХАТУ НЕ МОЖНА ЗБУДУВАТИ?
18. КОЛИ МИ ДИВИМОСЬ НА ЦИФРУ "ДВА", А КАЖЕМО "ДЕСЯТЬ"?
РЕЛАКСАЦІЯ
«ЛИМОН»МЕТА:НАВЧАТИ КЕРУВАННЯ СТАНОМ М’ЯЗОВОГО НАПРУЖЕННЯ І РОЗСЛАБЛЕННЯ.
СЯДЬТЕ ЗРУЧНО, РУКИ ВІЛЬНО ПОКЛАДІТЬ НА КОЛІНА ДОЛОНЯМИ ДОГОРИ, ПЛЕЧІ Й ГОЛОВА ОПУЩЕНІ, ОЧІ ЗАПЛЮЩЕНІ.
ПОДУМКИ УЯВІТЬ СОБІ, ЩО У ВАС У ПРАВІЙ РУЦІ ЛЕЖИТЬ ЛИМОН.
ПОЧИНАЙТЕ ПОВІЛЬНО ЙОГО СТИСКАТИ, ДОКИ НЕ ВІДЧУЄТЕ, ЩО ВИДАВИЛИ З НЬОГО УВЕСЬ СІК.
РОЗСЛАБТЕСЯ. ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ СВОЇ ВІДЧУТТЯ.
ТЕПЕР УЯВІТЬ СОБІ, ЩО ЛИМОН ЗНАХОДИТЬСЯ У ЛІВІЙ РУЦІ.
ПОЧИНАЙТЕ ПОВІЛЬНО ЙОГО СТИСКАТИ, ДОКИ НЕ ВІДЧУЄТЕ, ЩО ВИДАВИЛИ З НЬОГО УВЕСЬ СІК.
РОЗСЛАБТЕСЯ. ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ СВОЇ ВІДЧУТТЯ.
НАСОЛОДІТЬСЯ СТАНОМ СПОКОЮ.
ПІДСУМОК: РЕГУЛЯРНЕ ВИКОНАННЯ ДАНОЇ ВПРАВИ ДОПОМАГАЄ ПОСТУПОВО СТАВАТИ ВРІВНОВАЖЕНИМИ , БАДЬОРИМИ, СПОКІЙНИМИ.
Коментарі
Дописати коментар