понеділок, 23 березня 2020 р.

Психологічна просвіта

Як навчитись опанувати себе

Аутотренінг О.П.Козіна


Мета: зняття напруження, досягнення емоційної рівноваги, тренвуання концентрації уваги й можливість "Зарядитися" позитивною енергією.

Сядьте зручно. Підтримання будь-якої пози не має потребувати зусиль. Внаслідок цього м'язи почнуть розслаблюватися самі по собі.
М'язи обличчя, які розташовані найближче до мозку, найбільшою мірою залежать від ступеня психічного напруження, а значить, і самі впливають на нього, незважаючи на свій незначний об'єм. На обличчі людини "написано"Ж. як вона почувається. Тож, надавши йому спокійного виразу, можна й справді заспокоїтись. Треба заплющити очі, а потім розслабити м'язи, що напружували їх, і залишити очі заплющеними лише повіками. Для того щоб організм звикав виконувати словесні накази, слід закріпити його формулою.
💥Мої очі розслабились.
Мається на увазі розслаблення м'язів, що закривають очі.Після незначного інтервалу достатнього для усвідомлення стану, що виник, треба напружити м'язи лоба та насупити брови. Потям розслабте ці м'язи.
💥 М'язи лоба розслабились.
Потім виконувати те саме іншими групами м'язів.
💥М'язи щік розслаьились.
💥М'язи язика розслабились.
💥М'язи рук розслабились.
💥М'язи тулуба розслабились.
💥М'язи ніг розслабились.
💥 М'язи шиї розслабились.
Можна розслаблювати  м'язи рук і ніг почергово.
Переходячи до анпруження та розслаблення кожної наступної групи м'язів, слід супроводжувати дії подумки, перемикаючи увагу саме на ту групу, про яку йдеться. Кожну формулу розслаблення можна повторити кілька разів. Якщо розслаблення не набуло чіткого характеру, треба переходити до інших груп. Розслабивши всі групи у вказаконму порядку, спокійно, без напруження, треба оглянути подумки все своє тіло. Після того як буде виявлено, що всі інші м'язи розслабились, треба зосередитися на тій групі, яка не досягла чіткого розслаблення, і повторити формулу, що ст осується саме її.
Завершують розслаблення загальною формулою:
💥Все моє тіло розслабилось.
Зазвичай розслаблення м'язів сприймають через відчуття збільшення маси тіла, а це ще більше сприяє розслабленню, тож наступна формула:
💥Моє тіло важчає (наливається).
  1. Стала важкою голова.
  2. Стали важкими руки.
  3. Став важким тулуб.
  4. Стали важкими ноги.
  5. Все моє тіло стало важким.
Розслаблення м'язів сприяє виникненню спокою, тож наступна формула:
💥Я заспокоююсь.
💥 Я дихаю спокійно, вільно.
💥Все тіло стале легким, невагомим.
💥Я відпочиваю.
💥Моя нервова система заспокоїлась.
💥Я почуваюся цілком здоровим.
💥Моє тіло стає легким, вільним.
💥Думки прояснюються.
💥Голова стає свіжою, ясною.
💥Я зовсім отямився.


Немає коментарів:

Дописати коментар